Sunday, April 22, 2012

Perfect combination / idealne połączenie

Pracowity dzień trwa od kilku godzin i mam nadzieję, że potrwa do wieczora. W piątek robiąc biżuterię zasiedziałam się do 4 rano:) czuję to do tej pory, kiedy staram się przechylić szyję;) Na dziś wyznaczyłam sobie przeróbkę zdjęć, uzupełnienie showroomu Loflov, czyli przerzucenie wszystkiego w jedno miejsce. I c.d biżuterii. Uwielbiam ten czas, nawet jak o tym myślę, to czuję jak przepływa przeze mnie energia Uwielbiam pracować, tworzyć, działać, wymyślać i przerabiać. Nie przeszkadza mi bolący kark, może trochę ból głowy nie sprzyja, ale zaraz się go pozbędę. Za oknem wiosenne słońce, zwierzaki odpoczywające wokół, a z głośnika inspirująca muzyka.

Busy day started few hours ago and I hope it will last till late evening. oOn friday I was working with jewlery till 4 a.m:) I feel it even now, when I try to turn my neck:) My to do list for today contains changing logo on all photographs, add product to Loflov showroom. And of course making jewlery. I love this time, even when I think about it, I feel my energy flowing. I love working, creating, imaging, changing. I don't care about my neck, mabye my headache is a little bit not helping, but I will get rid of it in a minute. Spring summer behind the window, animals resting around me, and inspiring music from speakers:


No comments :

Post a Comment